HUURVOORWAARDES UCHAWI WA AFRIKA

ALGEMENE BESPREKING VOORWAARDES:

As u vakansiehuis Uchawi wa Afrika bespreek, stem u in tot die huurvoorwaardes hieronder. Lees dit sorgvuldig voordat u bespreek.

Hierdie algemene voorwaardes is van toepassing op die woning Uchawi wa Afrika, 3641 Soenie street , 1340 Marloth Park, South Africa .

Dit is slegs moontlik om van hierdie huurvoorwaardes af te wyk indien die eienaar vooraf skriftelik daartoe ingestem het. Hierdie skriftelike toestemming word aangedui soos op die besprekingsbevestiging. Die huurder kan onder geen omstandighede die toepassing van enige eie voorwaardes eis nie.

  1. BESPREEK
    1. U kan telefonies of via die internet bespreek. Hierdie maniere om te bespreek is bindend. By die registrasie van 'n bespreking is die algemene bepalings en
      voorwaardes van toepassing. Die kliënt van hierdie bespreking is gesamentlik en afsonderlik aanspreeklik vir die vervulling van die bespreking en die huurvoorwaardes.
    2. Daar is geen ekstra besprekingskoste nie, want u skakel direk met die eienaar.
    3. Besprekingsbevel en betalings
      1. Elkeen e-bespreking word deur die eienaar bevestig deur middel van 'n bespreking bevestig. Dit word per e-pos gestuur.
      2. Binne 7 dae na versending van die bespreking bevestig moet 'n deposito van 50 % van die huursom gedoen te wees . Die res van die huur en 'n borg van ZAR3000 moet nie later nie as vier weke voor die aanvang van die huurperiode betaal word. As u binne vier weke voor die aanvang van die huurperiode bespreek, moet die volle huur + deposito onmiddellik betaal word.
      3. In die geval van laat betaling van die deposito of die volledige huurbedrag, is die eienaar geregtig om die bespreekte tydperk vir die huur van die vakansiehuis te kanselleer. Die kansellasievoorwaardes soos beskryf in artikel 2.2.c is dan van krag. In geval van kansellasie, sal die deposito ten volle terugbetaal word.

 

  1. ANNULERINGSVOORWAARDEN
    1. Besinningstyd
      1. Elke bespreking kan binne 7 kalenderdae vanaf die bevestigingsdatum gratis gekanselleer word. Dit is slegs skriftelik / per e-pos moontlik.
      2. Indien hierdie 7 dae gekanselleer word, geld die kansellasievoorwaardes.
      3. Met 'n bespreking binne vier weke voor die aanvang van die huurperiode, is hierdie afkoeltydperk nie van toepassing nie en is die kansellasievoorwaardes soos hierbo beskryf onmiddellik van toepassing .
    2. Kansellasie deur die huurder
      1. Kansellasies moet skriftelik of per e-pos aan die eienaar gerig word info@uchawi.co.za. Onmiddellik na ontvangs van die kansellasie, sal die eienaar 'n bevestiging van die kansellasie per e-pos stuur.
      2. In die geval van kansellasie binne 7 dae na bespreking, is die bepalings van artikel 1a geldig vir sover die bespreking nie binne vier weke voor die aanvang van die huurperiode gedoen is nie..
      3. In die geval van laat of laat betaling of kansellasie na 7 dae, is die volgende voorwaardes van toepassing
        • Bij 90 dagen of meer betaalt u 10% van de totale prijs.
        • Bij 60 – 90 dagen betaalt u 25% van de totale prijs.
        • Bij 30 – 60 dagen betaalt u 50% van de totale prijs.
        • Bij 15 – 30 dagen betaalt u 75% van de totale prijs.
        • Bij 0 – 15 dagen bent u het volledige bedrag (100%) verschuldigd.
      4. In geval van annuleren is de eigenaar gerechtigd de woning opnieuw aan te bieden voor verhuur dan wel te verhuren.
      5. As die huurder die vakansiehuis voor die einde van die huurperiode verlaat, sal die huur nie terugbetaal word nie.
    1. Kansellasie deur die eienaar

As omstandighede (brand, oorstroming, vandalisme, politieke geweld, (burger) oorlog of ander sosiale onrus) die eienaar dwing om die reeds gehuurde vakansiehuis te kanselleer, sal die huurder onmiddellik in kennis gestel word van die eienaar en die reeds betaalde bedrag terugbetaalbaar

  1. AANSPREEKLIKHEID
    1. Aanspreeklikheid van die huurder
      1. Die gehuurde vakansiehuis moet deur die huurder, sy mede-huurders of sy besoekers met sorg bewoon word, terwyl die rust van die omgewing eerbiedig word.
      2. Die hoof huurder is aanspreeklik vir skade wat deur hom, mede-huurders of besoekers aangerig is, selfs al word dit gevind na sy vertrek . As daar skade gevind word nadat die hoofhuurder weg is, sal hy aan die eienaar se besluit moet voldoen.
      3. Huisreëls wat by die vakansiehuis aanwesig is en / of voorsien word, vorm 'n onlosmaaklike deel van die huurooreenkoms en moet dus streng nagekom word.
      4. Die huurder moet toesien dat hy nie geraasoorlas vir die bure veroorsaak nie. In die geval van inbreuk word alle persone sonder vooraf waarskuwing en sonder terugbetaling van die huis uit die vakansiehuis uitgesit.
      5. Die huurder is aanspreeklik vir elke brand wat in die vakansiehuis aangesteek word. Daar moet te alle tye toesig gehou word op elke vuur totdat dit heeltemal geblus is. Let op die gloed in die wind.
      6. Elke huurder stem in dat hy / sy hierdie akkommodasie heeltemal vrywillig sal gebruik en vrywillig deelneem aan alle aktiwiteite wat in en om die huis onderneem word (insluitend, maar nie beperk nie tot: interaksie met die diere wat rondloop en die swembad), insluitend die gebruik van alle fasiliteite en toerusting.
      7. Elke huurder aanvaar die risiko van besering, siekte, skade of enige ander skade aan mense of eiendom wat mag voortspruit uit hierdie gebruik of deelname.
      8. Vir die interpretasie en handhawing van hierdie huisreëls kom die huurder ooreen dat hierdie onderhewig is aan die reëls en wette van Marloth Park, daarby afsiende van enige ander jurisdiksie wat nou of later van toepassing kan wees.
      9. Die huurder staan seker in dat Uchawi wa Afrika, sy eienaars en hul verteenwoordigers nie verantwoordelik zal wees vir enige besering of beskadiging of enige ander skade gely.
    1. Aanspreeklikheid van die eienaar

Die eienaar is nie aanspreeklik vir enige verlies of enige ander eis deur die huurder rakende (nie beperk nie tot) die volgende:

      1. aanspreeklikheid vir persoonlike beserings, dood, ongeluk, verlies of diefstal of skade aan voorwerpe, verlies van geestelike of motoriese vaardighede, of ander ongemak.
      2. enige vertraging of verandering in (reis) skedules of vlugte deur iemand as gevolg van enige bewuste of onbewuste optrede of nalatigheid.
      3. monetêre krisis, werksomstandighede, ekonomiese veranderinge, meganiese instandhouding of probleme tydens konstruksiewerk, geraas of afwykende klimaatstoestande, plaaslike wette en regulasies of enige ander onverwagte omstandigheid.
      4. addisionele uitgawes as gevolg van vertragings of veranderinge by lugdienste of ander vervoermaatskappye, gemisde vlugte, vervangingsverblyf, onderbreking van dienste, kansellasie van kaartjies, siekte, staking, oorlog, kwarantyn, pakkies, geldelike krisis, politieke of sosiale onrus, siektes of enige ander gebeurtenis buite sy invloedsfeer.
  1. MAKSIMUM AANTAL PERSONE
    1. Die huisbeskrywing bevat die maksimum aantal mense wat in hierdie vakansiehuis kan bly. Hierdie getal, in hierdie geval 8 mense, mag onder geen omstandighede oorskry word nie. As die huurooreenkoms oorskry word, sal die huurooreenkoms deur die wetgewing as ontbind beskou word en sal toegang tot die vakansiehuis geweier word, sonder om geregtig te wees op die terugbetaling van die betaalde huur.
    2. Kinders jonger as 1 jaar word nie as volwaardige persoon getel, maar dien wel vooraf te word gemeld.
    3. Indien addisionele persone (> 8) sonder die kennis van die verhuurder steeds in die vakansiehuis bly, sal daar onmiddellik 'n eis van 25% van die huur per addisionele persoon ontstaan. Dit word van die deposito afgetrek.
  1. EINDE VERBLYF

Die vakansiehuis moet aan die einde van die verblyf netjies gelaat word. Dit sluit die volgende in:

    1. Die huis is netjies, alles is op sy plek.
    2. Die buitensitplekke is binne gevou en die sitkamerstoelkussings op die rusbanke in die huis.
    3. Die skoon skottelgoed is terug in die kaste.
    4. Die vakansiehuis is besemskoon.
    5. As u kos of ander produkte het wat u vir die skoonmakers wil agterlaat, plaas dit in die yskas. Daar word nl. nie altyd die selfde dag nog skoongemaak nie.
    6. Die bakke is almal leeg en die afval word na die hek geneem waar u Marloth Park verlaat.
    7. Alle vensters en deure is gesluit, alle beligting en lugversorgers is af.
    8. Vertrektyd: elke dag tot 10:00.
  1. BORG

Die vakansiehuis het waardevolle items / toerusting en die deposito dien as vergoeding vir enige ongelukke of skade. Die volgende punte is van toepassing op die deposito:

    1. Klagtes oor die voorraad en bestaande skade word tot 3 uur na aankoms aanvaar. Dit moet aan die opsigter gerapporteer word.
    2. Die vakansiehuis word tydens skoonmaak nagegaan. Op daardie tydstip kan die opsigter skade, verlies of breek bepaal.
    3. As die vakansiehuis in orde gelaat is en daar geen skade, verlies of breuk gevind is nie, sal die deposito nie later nie as 3 weke na die verblyf terugbesorg word nie. As die skade of verlies meer is as die deposito, is die huurder verplig om die bykomende betaling binne 7 dae na kennisgewing te doen.
    4. 'n Konflik oor skade of verlies is 'n konflik tussen huurder en eienaar. Die eienaar besluit oor die deposito.
    5. Skade of verlies wat aangerig is, moet aan die opsigter gerapporteer word . Dit is raadsaam om stukkende stukke te hou en dit aan die opsigter te wys . Op hierdie manier kan bepaal word waaroor dit gaan om misverstande of besprekings te voorkom.

Keer terug na bo

HUISREGELS UCHAWI WA AFRIKA

Algemene reëls:

  • Aankoms vanaf 14.00 uur en vertrek voor 10.00 uur .
  • Die vooruitbetaalde deposito word terugbetaal 3 weke nadat die huis gekontroleer is, en met moontlike aftrekking van die skade . In die geval van voorraad wat beskadig / ontbreek / gebreek is, vra ons u om dit aan te meld by ons opsigter Adele.
  • Ons huis is binne en buite heeltemal rookvry.
  • Maak nie saak hoe kort u die huis verlaat nie, maak seker dat alle vensters en deure gesluit is en die alarm aan is.
  • Verlaat ons huis soos dit gevind is by vertrek: skoon en netjies .

Binne:

  • Sluit alle vensters en deure behoorlik as u vertrek en skakel die alarm heeltemal aan. Moet dit nooit vergeet nie !!
  • As u (veral) aan die agterkant van die huis op die stoep is, maak seker dat die vensters en deure aan die voorkant van die huis gesluit is. Bobbejane en ander ape kom maklik binne. Net die vensters in die buitenste slaapkamers, wat voorsien is van 'n staal hor met slot, kan u oop laat wanneer u by die huis is. Sluit die vliegskerm!
  • As u bed toe gaan, skakel die alarm altyd met die ' bly tuis'-knoppie aan . Alle skuifdeure moet dan gesluit wees. Met 'n nagbeveiliging kan die klein vensters in die slaapkamers oop bly as u wil. U kan deur die huis stap sonder dat die alarm afgaan.
  • Water is skaars in Afrika. Hanteer dit verstandig en mors nie water nie.
  • Moenie die hele dag lugversorgers bestuur nie. 'n Uur voordat u gaan slaap is genoeg vir 'n koel slaapkamer.
  • Inwoners en ander gaste waardeer rus en stilte; Let op die volume van die TV en van musiek, veral as die skuifdeure oop is.
  • Die huis word een keer per week skoongemaak, of na vertrek. Kontak Adele as u wil hê dat dit meer gereeld moet plaasvind . Die koste vir ekstra skoonmaak is vir u eie rekening (prys op aanvraag).
  • Dit is nie toegelaat om die matrasse uit die beddens te verwyder of om dit anders te gebruik as om op te slaap nie.
  • Handdoeke mag nie uit die huis geneem word nie. Gebruik by die swembad jou eie handdoek of die verstrekte badlakens. As u handdoeke ekstra skoon laat maak tydens u verblyf, word R30 per handdoek gehef. Kontak Adele en zij sorg dat daar skoon handdoeke kom. As u langer as 'n week bly, sal u skoon handdoeke ontvang wanneer die huis skoongemaak word.
  • Die huis is aan 'n septiese tenk gekoppel. Spoel dus geen vreemde voorwerpe uit nie.
  • Die hele huis is ROOKVRY. Ook buite op die stoep.
  • As u by u vertrek nog kos of ander produkte oor het, wat u wil agterlaat vir die schoonmaaksters, le dit asseblief in die yskas. Skoonmaak word nie altyd op dieselfde dag gedoen nie.
  • As die vullissak vol is, neem dit dan na die hek waar u Marloth Park verlaat. Moenie die volledige vullissakke buite laat nie. Dit trek diere en ongediertes.
    Maak asb. Alle vullisdromme leeg en neem die afval na die hek waar u Marloth Park verlaat.

Buiten:

  • Dit is verbode om glasware in die swembad te neem. Wees ook versigtig met glasware rondom die swembad.
  • Kinders word slegs toegelaat in die swembad onder toesig van volwassenes.
  • Moenie in die swembad duik nie.
  • Moenie kos buite laat nie as u nie in die omgewing is nie. Bobbejane en ander ape is vinnig en gretig om op 'n maklike manier kos te vind.
  • U het 'n sleutel vir die hek van die binnetuin. U kan dit byvoorbeeld gebruik om gehuurde fietse veilig te bêre of om ' n lusernbaal te bêre. Hier vind u ook besems en 'n emmer.
  • Wees versigtig met vuur, Marloth Park is baie droog!! 'n Oop vuur mag slegs in die boma gemaak word . By (sterk) wind mag GEEN vuur gemaak word in die boma nie i.v.m. brandgevaar. Natuurlik kan jy 'n vuurtjie aansteek in die braai. By elke tuisgemaakte vuur moet iemand altyd teenwoordig wees totdat die vuur heeltemal geblus is. Die vuur in die boma kan moontlik met sand geblus word.
  • Die diere wat in die huis rondloop, kan gevoer word met die knoppe of die hooi (lusern) wat in die winkelsentrums van Marloth Park te koop is. Vir u eie veiligheid en die van die diere is dit raadsaam om slegs van die dek af te voed. Was u hande deeglik met seep en water na voeding, want die diere in Marloth Park kan tuberkulose en ander siektes dra.
    Sit 'n paar piesangskywe op die traliewerk of in die boom in die aand; daar is ’n goeie kans dat die nagapies hulle sal eet!

ALGEMENE REËLS MARLOTH PARK

Verkeer:

  • Die maksimum snelheid in die park is 20 km per uur. Slegs op die Olifants (teerpad) mag u 50 km per uur.
  • Die diere het altyd en oral prioriteit in die park. Pasop, want hulle kruis skielik oor!

Natuur en diere:

  • Die verwydering van plante en bome is verbode.
  • Die diere by die oord mag slegs gevoer word met die stukke of lusern wat in die Marlothi-sentrum of die Bush-sentrum te koop aangebied word. Asseblief nie die ape, bobbejane en vlakvarke voer nie!! Hulle word brutaal en aggressief. Maar in die aand, kan stukke piesang vir die nagapies geplaas word.
  • Teling met voëls en diere is nie toegelaat nie.
  • Troeteldiere word nie toegelaat nie.
  • Dit is verbode om in die park te stap, te ry of te fiets. Die parkland is bedoel vir diere om te graas. Uchawi wa Afrika grens aan die park, so kyk uit waar jy loop.
  • Dit is verbode op diere te jag of te skiet. Dit is 'n ernstige misdaad en word as sodanig gestraf.

Algemene reëls:

  • Moenie 'n gemors maak nie en laat geen afval agter nie.
  • Stap en fietsry is verbode tussen 18:00 en 06:00. In Marloth Park woon felines en kom die hiënas ook gereeld saans uit die Krugerpark.
  • Vuurmaak is verbode. Dit word slegs in die boma of die braai toegelaat.
  • Dit is verbode hout te versamel. Takke wat afgebreek het is kompos en moet bly lê waar hulle geval is. Hout vir die braai of boma vuur kan by die ingang van die park of in die winkelsentrums gekoop word.
  • Kolligte is verbode. Daar is veiliger alternatiewe om diere snags te sien.
  • Vuurwerke is verbode.
  • Vierwielmotorfietse word nie toegelaat nie.
  • Drones is verbode.
  • Kampeer by die huise en op die erf word nie toegelaat nie, slegs by die kampeerplekke.
  • Harde musiek en partytjies word nie toegelaat nie. Het respek vir die rus en stilte van die bosveld en van u naaste bure.

Keer terug na bo

DIE AVONTUUR BEGIN MET UCHAWI